Monday 27 April 2015

CUTI-CUTI LANGKAWI.

Assalamualaikum semua..haaaa,,malam ni aku nak story pasal aq pergi bercuti kat langkawi masa cuti midterm..haaa,best jugak la dapat p bercuti kat sana..tenang jiwa aku jap..maklumlah stress dengan belajar..p lepas stress kat sana..

haaaa....mula2 aku sampai langkawi,aku terus pergi makan laksa power kat kawasan airport tu..katanya laksa power famous jugak la kat situ..aku p lah cuba..perhhh..memang sedapp wehh..serius sedap..rugi kalau korang p langkawi,tapi korank tak cuba laksa power tuu..haa tu gambar laksa power..melilih air liur kottt..





haaaa...kalau waktu petang aku p kat pantai cenang..pantai ni famous jugak la..ramai jugak pelancong kat sana..mat salleh pun ada kot dok jemur badan tepi pantai tu..Cantik gila pemandangan kat situ..
haaa,,ni gambar poyoi aku kat pantai cenang tu..hahahahahahha

        


Tak lupa juga cable car..kalau pergi langakwi,memang wajib naik cable car ni..rugi kot kalau tak naik..tiket dia bukanya mahal pun..mampu la nak beli tiket tu...takut kot naik cable car bagi orang yang pertama kali macam aku nih..tapi cuba jugak sebab nak rasa nikmat naik cable car ni..haaa..ni suasana naik cable car..



maka habislah pengalaman saya bercuti kat langkawi..banyak lagi sebenarnya..kalau korank p langkawi,jangan lupa pergi melawat tempat2 yang menarik yaa...byeee






No comments:

Post a Comment