Monday 6 April 2015

KETENANGAN

Ketenangan sangat diperlukan dalam diri kita agar dapat menghindari diri kita daripada pelbagai masalah yang mendatangkan stress kepada kita.Apabila kita menghadapi masalah,mesti kita mencari satu ketenagan untuk menyelesaikan masalah tersebut..

 Tatkala aku tengah study lewat malam dalam sekitar jam 12malam,terasa satu ketenangan dalam diri aku.Dengan keadaan yang sunyi dan tiada gangguan,akan menaikkan lagi semangat aku untuk study.Tambahan lagi dengan udara yang nyaman dan sejuk,menambahkan lagi ketenangan dalam diri aku..Tengah2 siapkan esaimen sambil layan lagu,dah rasa macam tiada masalah dalam diri aku nih walaupun pelbagai masalah yang dihadapi..hahhahahaa....acah2 wat tak tau je dengan masalah tu..itulah kelebihan bila study lewat malam..

coretan,
hanif.

No comments:

Post a Comment