Wednesday 20 May 2015

LAWATAN KE BANK NEGARA

Hari ini budak fakulti aku mengadakan lawatan ke Bank Negara dibawah subjek makroekonomi.Kami pergi sana untuk dengar taklimat tentang makroekonomi.Biasalah bila belajar ekonomi,semua benda kena tahu tentang negara kita dan negara luar.

Haaa..inilah kali pertama aku jejak kaki ke Bank Negara..hahahahaaa..maklumlah baru dapat keluar dari negeri.Menarik juga pemandangan Bank Negara ini.Kawasan dia pun luas..Macam-macam kemudahan yang disediakan..Bangunan pula tinggi-tinggi dibina.Pening juga kepala aku bila pertama kali masuk dalam..Rasa macam tertarik pula dengan tempat itu.hahahahaa..Aku pun mula angan-angan bahawa satu hari nanti aku akan kerja dekat situ..AMIN..doakan untuk aku ya supaya cita-cita aku tercapai..TERIMA KASIH..

No comments:

Post a Comment