Wednesday 27 May 2015

SAAT AKHIR

Aq hampir ke penghujungnya untuk semester ini.Lagi dua minggu kuliah sebelum aku menduduki peperiksaan akhir.Semakin cepat masa berlalu sekarang sampai sedar tidak sedar kuliah sudah menghampiri ke penghujungnya.Dan ini bermakna lepas ini jarang dah dapat jumpa dengan pensyarah dalam kelas nanti.

Rindu akan bertakhta dalam hati ini terutama subjek aplikasi komputer.Sebab sir azzwan ni baik orangnya.Dapat memikat hati pelajar kott..Serius sir aku ni hebat orangnya,.hahahahahaa..Lepas ni dah tak leh nak gelak dah dengan sir aku ni.Dah tak leh nak gurau-gurau.Nanti lepas ni aku mesti rindu kata-kata sir aku."Dalam kelas ni,anip la paling aku benci"hahahahahahahahaaa...tapi aku tahu,itu kata-kata dengan penuh kasih sayang..kan sir??hahahahhaa...TERIMA KASIH ATAS SEMUA ILMU YANG DICURAHKAN.JASAMU AKAN DIKENANG..Nanti jumpa lagi dalam kelas lain dengan subjek lain yaaa..hehehehehe

No comments:

Post a Comment