Monday 9 March 2015

SAHABAT

Assalamualaikum..
Semua orang mesti ada paling kurang pun seorang kawan yang dia akan sharing semuanya dengan kawan tu..yang paling memahami. dan yang boleh kenal semua riak wajah kita..so tak payah nak tipu lah pada kawan kita yang kita happy dengan sesuatu benda sedangkan kawan kita tahu yang sebenarnya kita dalam keadaan sedih.

Tapi..kekadang tu ada la jugak salah faham..biasalah kita manusia..bermasam muka ..tak bercakap..tak bertegur..memang sedih sangat..menangis kot..tapi kita takkan biarkan hubungan tu lagi renggang kan..kita tetap akan cari cara untuk baik balik seperti sebelum ni kan...Alhamdulillah..
Bila kita jatuh..dia sentiasa support..bila kita sedih..dia menangis..bila kita senyum..dia pon nak senyum jugak..Subhanallah..indah sangat ukhwah tu.. taknak ukhwah tu hanya di dunia..harap kita dapat bersahabat sampai ke syurga..terima kasih Ya Allah..


Kekadang aku leka..aku lalai..aku jauh..pimpin lah tangan aku..agar aku tak lagi jauh dari Allah.. jangan tinggal aku waktu aku sangat perlukan sokongan..sebab aku tak tabah sangat..:) Nampak je macam kuat..kekadang aku rebah jugak..suka dapat jadi kawan kau..bersyukur sebab kau jadi kawan aku..ana uhibbuki fillah :’)..  kita kawan smpai syurga ya ..=) 

ikhlas,
syahanif.

No comments:

Post a Comment